Flat Preloader Icon Pagina wordt geladen

over ons

Over infinance:
inFinance MKB ondersteunt ondernemers bij het reilen en zeilen van hun onderneming. Dit doen wij door het aanbieden van verschillende diensten op het gebied van administratie, fiscaliteit en advisering.

inFinance is een MKB kantoor, dat betekent persoonlijke dienstverlening met de betrouwbaarheid, directheid en transparantie die u mag verwachten van een persoonlijke en betrokken partner. Niets bijzonders, gewoon anders.

Ontstaan van inFinance:
Vanaf 2014 is Marijn Dekker als zelfstandige fiscalist gestart na een lange tijd zich bij BDO te hebben opgewerkt tot manager van de fiscale afdeling. Na een periode zelfstandig gewerkt te hebben, namen de werkzaamheden op gebied van administratie toe en kwamen de oud collega’s elkaar weer tegen. Vanaf dat moment in 2016 zijn Marijn en Jasper gezamenlijk opgetrokken wat heeft geresulteerd in de inFinance MKB organisatie zoals deze nu bestaat. De persoonlijke en ondernemende aanpak van inFinance onderscheidt het kantoor van de andere spelers in het vakgebied.

Team:
Het team van inFinance bestaat uit een groep van bevlogen en betrokken medewerkers, welke gezamenlijk een ruime ervaring hebben op het brede gebied van administratie, fiscaliteiten en de automatisering van deze processen.

Onze missie is anderen succesvol maken. Door ervaring en met gezond verstand zien we kansen om bevlogen ondernemers en ondernemingen vanuit hun drive financieel en organisatorisch te laten groeien en hun doelen te laten bereiken.

Marijn Dekker

Oprichter & fiscalist

Jasper de Wilde

Oprichter & Financieel adviseur

Susan Dekker

Rapportage & fiscaal medewerker

Warsha Hoeblal

Administratie

Linda van Geest

Office Manager / Administratie

Thirza Kaldewaij

Administratie

Denk je bij ons team te passen? Neem dan contact op!